torsdag den 18. juni 2009

Fjender bliver til venner.... på Facebook.

Sad og tænkte lidt på arbejdet idag... ja ja, I know :p
Hvad får en person til at tilføje en på facebook som man reelt ikke snakker med, er uvenner med eller decideret hader?

Blev tilføjet af en eks-veninde fra folkskolen. Vores venskab sluttede da hun mildest talt tog røven på mig - men alligevel tilføjer hun mig som ven?

Og hvorfor blir man tilføjet af en eks-kæreste hvor forholdet ophørte på en alt andet end behagelig måde?

Ja jeg undrer mig bare over hvad der sker... måske nogle har en idé?

2 kommentarer:

Chaos sagde ...

Det kender jeg godt.. Det er virkelig sært! Jeg har også selv været den der har add'et folk fra folkeskolen som man måske ikke talte så meget med dengang.. og er da også blevet afvist på dén konto, men det kunne være sjovt at tale med dem. Respekterer dog også at nogle folk tager det standpunkt, at de primært vil have deres næreste venner og familie på facebook.

Litzy sagde ...

Hehe ej men det er nu også forståeligt nok.
Men tanken faldt nok også mest på dem, der virkelig aldrig har vist interesse og har behandlet en som lort - lige pludselig vil have en på FB.
Jamen hvad havde de regnet med at få ud af det?