onsdag den 29. juli 2009

Kreativiteten længe leve

Jeg og min mor og jeg har været kreative.... eller dvs. min mor har nok allermest. Jeg satte et par nåle hist og her og kiggede over skulderen når hun sad ved symaskinen.

Men jeg har jo forelsket mig i Emami kjolen, og da et par modeduller var flinke nok til at lægge opskriften online (så man slap for at betale 1000kr for den originale), så fik vi købt stof ind til at sy to stks.

Den første i blå, blev en anelse for kort. Jeg havde læst forkert, så mor havde kun købt 2m stof i stedet for 3m. Men den har faktisk en perfekt længde til at lave små søde sommerkjoler og som i kan se på billedet... bukser :)



Derefter tog vi i stof2000 og købte noget koral stof i den rigtige længde denne gang, og fik lavet endnu en kjole.
Den er måske lidt lang, men det gør ikke så meget da den skal bruges til et bryllup.



Der kommer nok en del flash af kjolen efterhånden som jeg får lært alle de forskellige muligheder at sætte den på :)

Ingen kommentarer: