torsdag den 9. juli 2009

You get what you deserve

Blev kaldt ind på chefens kontor idag.
Det startede med lidt sludren om hvordan den nye nu også klarede sig osv osv.

Han kigger så alvorligt på mig og siger: "Jeg har egentlig et andet punkt jeg gerne vil tage op med dig, men ved ik rigtig om jeg skal tage det på mandag i stedet... jeg er ikke så vild med at give dårlige nyheder op til weekenden."

Hjertet nåede da lige at springe en tak over og mange tanker nåede i løbet af få sekunder at løbe igennem hovedet.

Han fortsætter så: "Jeg synes du har gjort et rigtig godt stykke arbejde på det seneste så jeg har bestemt mig for at give dig en bonus på næste lønseddel."

Er du gal jeg er er glad nu... vidste slet ikke hvad jeg skulle sige. Synes selv jeg har knokler, men det synes jeg egentlig ofte at jeg gør, hvor jeg ikke har fået noget for det, så jeg havde slet ikke forventet det.
Men jeg er meget taknemmelig og glæder mig til at se min lønseddel til august :D

Ingen kommentarer: