fredag den 11. september 2009

Lytter til Katie Melua og spiser nudler.

Så spændende er min fredag nemlig. Og det er lige akurat hvad jeg har brug for.

Min uge har stort set været fyldt op med alskens ting og sager, så et pusterum inden weekendens strabasser er tiltrængt.

Mandag var jeg oppe ved kollega K for at redigere billeder fra fotomaraton.
Tirsdag var jeg til Tupperware party hos A.
Og onsdag var jeg til møde med fotoklubben, hvor vi skulle vise vores billeder frem.

Jeg lovede vist at vise dem her også, så her kommer dem jeg valgte som mine favorit billeder:



Ellers så går alt stille og roligt på jobbet. Chefen er stadig helt hysterisk med al den svineinfluensa snak. Idag fik vi sågar udleveret en bøtte med desinficerende håndlotion hver. Tja hvorfor ikke. Hvis vi ikke blir syg af influensaen så blir vi i hvert fald af dampene fra alle de desinficerende lotions. Det står endda trykt som advarsel bag på bøtten at der kan forekomme svimmelhed og sløvhed :p

Og så har jeg haft endnu en tøsedag... og så skal man jo have kjole på :D

Ingen kommentarer: