søndag den 6. september 2009

Og det var Danmark og det var Danmark...

Igår var der landskamp Danmark - Portugal og siden jeg åbenbart ikke havde noget bedre at give mig til, så sagde jeg ja til at tage hen til en kollega og se kampen.

... Hov vent, der blev jo serveret mad. Nåå ja, det var derfor jeg sagde ja tak :p

Men det var sgu også god mad. Flæskesteg med hvide kartofler, brunede kartofler (som jeg af en eller anden grund blev sat til at lave igen), brun sovs, hjemmelavet rødkål og hjemmelavet agurkesalat. Og hold da kaje det var godt.



Og ja der kom en del sovs på min tallerken, men jeg holder stadig på at det ser værre ud pga. saften fra rødkålen blander sig med den og vander den ud :p

Outfittet bestod af sorte Only jeans, sølv top fra H&M, H&M cardi og ballerinaer med slangeprint/sølvglimmer fra Føtex.
Jeg er jo inde i en periode, hvor jeg prøver at minde migselv om at jeg faktisk er en tøs... hehe.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Min skat er sq smuk :)

Beam sagde ...

Uhm, flæskesteg! Det må vist være grund nok til at jeg begynder at følge din blog lidt mere. ;o)

God søndag.

Sacha sagde ...

Uhmm... Selvom det er morgen, så sidder jeg med et mundvand som jeg kæmper mede at have under kontrol.

Litzy sagde ...

Tusind tak - flæskestegen var nu også ekstremt god :p