onsdag den 27. januar 2010

Er du en frimærkesamler?

På debatten idag har vi diskuteret det med at tage billeder af sine outfits, og hvordan vi skjuler det. Og, som en nævnte, at vi kan sammenligne os med frimærkesamlere.

Feks. når jeg skal tage billeder oppe på jobbet. Jeg sniger mig ud på toilettet med mobilen i lommen, tager den op, tænder den, stiller mig foran spejlet og SKYNDER mig at tage et billede.
Og sku nogen komme ind, så skynder jeg mig at gå ind på et af toiletterne somom jeg alligevel var på vej derind.

Men hvorfor føler vi at det skal skjules at vi tager billeder af os selv?
Er det virkelig så underligt?

Er vi virkelig på niveau med frimærkesamlere - en hobby man holder for sig selv?

Hvordan har i det når der skal tages billeder?

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Haha, hvor jeg kender det egentlig.
Vi burde jo være stolte for søren! ;)

Litzy sagde ...

Ja vi burde :)