onsdag den 10. februar 2010

At tage tyren ved hornene

Har i lang tid haft et problem med en af mine kollegaer.
I starten skød jeg det hen som bare værende mig, der var sart. Efter at et par andre kollegaer begyndte at brokke sig tænkte jeg at det måske ikke bare var mig.

Så blev det værre.

Først prøvede jeg bare at lade som ingenting og snakke til personen som jeg plejer.
Så prøvede jeg at give igen med samme skuffe.
Og til sidst prøvede jeg bare at være ligeglad.

Men da jeg igår efter arbejde brød fuldstændig sammen måtte jeg indse at nu gik det bare ikke længere - det er enten ham eller mig. Og min arbejdsglæde skal i hvert fald ikke gå tabt på bekostning en enkelt selvhøjtidelig person.

Så idag har jeg snakket med min chef. En chef som gjorde et stort nummer ud af at fortælle mig at jeg var meget værdsat i firmaet og at jeg gjorde et rigtig godt stykke arbejde (det lunede nu lidt at blive bekræftet) og han ville i hvert fald gøre noget for at hjælpe.

Det viser sig at jeg ikke er den eneste som har fået det decideret dårligt at denne person, og firmaet allerede har haft samtaler med denne person, som åbenbart ikke har hjulpet. Så nu går de til HR.

Jeg er spændt på at se hvad der sker. Mit firma er ikke kendt for at gøre store ting, men måske de gør noget i dette tilfælde. Nu har vi trods alt haft 3 personer der indirekte er stoppet pga denne person.

Men uanset hvad, så var det rart at få luft :)

Ingen kommentarer: