onsdag den 24. februar 2010

Når bling er både fashionabelt OG praktiskt

Som mange nok er klar over så elsker jeg nørdede ting, så da jeg idag faldt over siden Coolstuff, blev jeg for alvor forelsket.

Tænke sig at kombinere noget så fint som en ring med en oplukker. Nu er jeg ikke den store øldrikker, men jeg er en stor fan af Cider, og hvem har ikke prøvet at lede febrilsk efter en oplukker til en fest for at få åbnet sin flaske?

Det er der så en løsning på her:



Det er sgu da smart!

Og så har de en masse andet som taler til mit nørdehjerte; Rummad, Kødædende planter, Flydende højttalere, Shotglas af polkagris, mekaniske insekter og meget meget mere. Ak den side skal jeg vist blive gode venner med :D

6 kommentarer:

Pernille sagde ...

GUD, hvor er den for alvor sej! :)

Litzy sagde ...

De har også en svensk side... Lokke lokke :P

rijaH sagde ...

Den gav jeg faktisk min kærestes søster til jul og eftersom hun drikker en del øl har den bragt meget glæde ;D

Annette sagde ...

Hvor er den bare sej :D

Litzy sagde ...

rijah - Ved du om den holder til det? Altså ku frygte lidt at den måske var lidt skrøbelig.

Annette - Ja jeg synes også den er rigtig fed.

rijaH sagde ...

Den holder fint til det :P den har allerede åbnet mange øl :) Dog er der tabt en sten her 2 mdr efter juleaften hvor hun fik den :( men det kan man vel kun forvente til noget der koster 20 kr :D