lørdag den 13. februar 2010

Take a deep breath and hold it....

Kiggede på en med-dulles FB profil forleden, hvor hun havde billeder liggende fra en udklædningsfest.
Dette gav mig en rigtig god idé til Halloween.

Jeg vil være Poison Ivy!
Elsker den Batman film, det er seriøst min yndlings.



Der kan så fåes 2 forskellige outfits online, men da ingen af dem springer en i øjnene så har jeg leget lidt med tanken om at lave en selv.

Og det er så her vi kommer til det sære... jeg har kigget på corsetter, og hold da op der er nogle fine imellem.
Det endte med at jeg kom helt fra idéen med udklædning og nu bare sidder på diverse hjemmesider og kigger på corsetter.

I want one.
Kan sikkert ikke holde ud at gå med den, men jeg vil ha en.


Her er lidt af dem jeg har forelsket mig i... Wauw der er mange derude <3

Ingen kommentarer: