fredag den 26. marts 2010

Idag

Der har været gråt og trist i vejret idag, men bare tanken om at den har stået på plusgrader selv om natten er nok til at holde mig i godt humør.

Til frokost spiste jeg på en ny café Mackerian sammen med kollegaerne.
Fik mig en "lille" salat til 49,-SEK.

Konceptet er så at man selv kombinerer sin egen salat ud fra en masse valgmuligheder. Man får lov at vælge 6 ingredienser og en type dressing.

Og jeg vil lige sige at deres lille er langt fra lille. Jeg kunne i hvert fald ikke spise op og min appetit fejler ingenting :P



Jeg valgte: Pasta, majs, kylling, ananas, gulerodssalat med kikærter og rødløg. Uhm hvor var det godt. Til dette fik jeg en grovbolle og isvand med citroskiver i. Bestemt ikke sidste gang vi spiser frokost der.


Jeg havde min nye blå skjorte på fra H&M idag - elsker den. Den er bare så rar og blød. Desværre krøller den også let, så jeg kommer desværre til at skulle stryge den... hvilket jeg hader :(
Oh well. Den er nu rar.
Til den havde jeg mine Never Denim jeans på, en lille lang BikBok top og mine elskede støvler.




Da vi kom hjem efter en lang og hård dag skulle jeg så lave mad. Havde taget koteletter ud af fryseren med orkede simpelthen ikke det helt store.
Smed dem på panden og mens de stegte så kørte tankerne... hvad skulle jeg finde på. Hmmm. Nå, tog æg ud fra køl og smed på panden også og ristede et par skiver toast. Havde noget salat som sang på sidste vers så på med det også. Og vupti: Steak and eggs on toast.

Super lækkert og hurtiglavet.





I morgen aften skal vi op til nogle kollegaer og have stegt flæsk med sillesovs. Jeg står selvfølgelig for madlavningen (gammel aftale når den står på flæsk).
Bagefter er der jo Earth Hour, så jeg regner med at få taget en del fede billeder imens det står på. Får i hvert fald øvet mig i at tage billeder i mørke og det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer: