onsdag den 26. maj 2010

Juni, juni, juni

Juni blir måneden over alle måneder.

Og den starter faktisk allerede næste weekend med at jeg tager op til veninden og får farvet hår og hygger.

Weekenden efter skal jeg en tur til Göteborg og mødes med pigen med verdens smukkeste navn :D

Ugen derefter bliver første uge, hvor jeg skal give den som underviser i min nye stilling. Spørg lige om jeg er nervøs... og spændt.

Weekenden derefter er der firmafest med 70'er tema. Yay!
Har allerede aftalt med veninden at hun kommer ned til mig et par timer før og så lægger vi makeup og fletter små fletninger i hinandens hår... oh yeah vi blir bare så groooovy! :P

Og derefter kommer den weekend jeg har ventet længe på. Englandsturen med kæresten og hans familie.
Uh det blir spændende.
Har været der en gang før som ganske lille, men kan desværre ikke huske ret meget af det. Så nu glæder jeg mig til at opleve det hele på ny, og måske få shoppet en lille smule også.

Yep - Juni bliver intet mindre end fabulous!

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvilken fantastisk måned!! :) Og jeg glæder mig også!

Litzy sagde ...

Det kan du tro jeg også gør :D