onsdag den 9. juni 2010

Ondt i hjertet

Eller det føles i hvert fald sådan - har det som om en eller anden lige sniger sig ind på mig engang imellem og stikker i mit hjerte med en kniv eller nål.

Er fuldstændig lammet indtil smerten går væk af sig selv og kan ikke engang rette kroppen ud.

Kæresten har nu tvunget mig til at ringe til lægen i morgen så vi kan finde ud af hvad det er... selvom jeg synes det er komplet åndssvagt at besvære lægen med det når det nu kun er noget der kommer engang imellem.

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

FY Pernille!!! Jeg bliver næsten sur på dig nu!

Selvfølgelig skal du en tur til doktor. Det kan være helt harmløst, men også noget mere alvorligt. Det er dog ret usandsynligt, når du er så ung :) Afsted! Og så sig til, hvis du har spørgsmål bagefter..hehe!

Litzy sagde ...

Hehe ja mor - skal nok :) Kys til dig.
Og skal nok kontakte dig hvis der er noget, men hælder nok mest til at det nok bare er en nerve der har sat sig i klemme.