mandag den 28. juni 2010

What is your smell?

Jeg har lige siden jeg var lille været glad for dufte og har været igennem mange forskellige slags i mit liv.
Alt fra teenage årene med Date og de lidt senere år med Red Door (som jeg så ikke kan snuppe den dag idag.)

Pt. så er min kærlighed faldet på Beckhams parfumer - synes de er virkelig gode og de passer super godt til mig.

Lige nu bruger jeg den, der hedder Signature. Og som deo en fra Nivea. Lige nu pearl, men den varierer lidt alt efter hvad der er på tilbud :)


Hvad bruger du?

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Lige nu bruger jeg Love by Nina Ricci, men den er lige på grænsen til at være for tung til mig i denne varme. Alltime favourite er Gucci Eau de Parfum II - den er perfekt til mig.

Trine sagde ...

Hen over foråret og sommeren kan jeg ikke lide at have "rigtig" parfume på, så der bruger jeg Eau Svelte fra Dior og Fig fra Marc Jacobs.

Deo er som regel også hvad der er på tilbud fra Nivea ;)

Ann-Sophie sagde ...

JEg har brugt Deep Red i 10 år. Den er stadig min yndlings, så håber den aldrig går ud af produktion...

Litzy sagde ...

Hov havde helt misset kommentarene her.. sorry.

Altid lækkert med ny inspiration til dufte - må vist lige finde en matas og snuse til dem i nævner :0)