tirsdag den 6. juli 2010

Brainfood

Jeg udnytter altid boghandleren når jeg er i England (ja ok, altid og altid... har været der to gange, men så i engelsktalende lande i hvert fald).

Denne gang faldt jeg over et 4 for 3 tilbud og sikrede mig et par klassikere:

The portrait of Dorian Grey
Emma
Moby Dick

- The Undomestic Goddess (knap så meget en klassiker, men lidt tøsestof sku der også være plads til)

Bergdorf Blondinerne fik jeg med Sirene bladet i lufthavnen og har allerede læst den. Ganske ok læsning, fik da et par gode grin.
Er dog glad for at jeg ikke har betalt fuld pris for den, for så imponerende er den altså heller ikke. Men perfekt til let sommerlæsning på stranden.




Lidt gossip skulle der også til - uhmmm.



Og med Instyle fik jeg endda et rigtig fint shoppingnet designet af Moschino. Det er super lækkert og så elsker jeg bare motivet :)

2 kommentarer:

Beam sagde ...

Gratis ting er nu de bedste. Dejligt med bogen og det fine net. :o)

Litzy sagde ...

Ja det er klart favoritter :P