lørdag den 24. juli 2010

En lørdag på sofaen

Jeg har været lidt stille på det sidste - dette skyldes at jeg er så fandens træt hele tiden... pardon my french.

Torsdag efter arbejde lagde jeg mig på sofaen og faldt i søvn, vågnede kun lige op for at spise et enkelt pølsehorn til aftensmad og smuttede så i seng.

Fredag efter arbejde tog vi hjem til en kollega for at hygge, drikke og spille kort. Det var virkelig en sjov aften. Der blev danset og sunget til den store guldmedalje. Min ene kollega tog billeder men kan dog desværre ikke sige hvornår hun får taget sig sammen til at lægge den online... hun mangler stadig billeder fra de sidste 3 fester vi har holdt.

Men hvis hun får taget sig sammen, så skal jeg nok poste outfit.

Ellers har dagen idag været indtaget på sofaen med årets nok værste tømmermænd. Lå en halv time og sov ude på badeværelsesgulvet fordi jeg på et tidspunkt frygtede at ville skulle snakke alvorligt med "Ulrik". Det gik dog og jeg fik rykket ind på sofaen.

Nu har jeg spist vandmelon og pizza og drukket cola og er så småt ved at være ovenpå igen.
Og så drømmer jeg lidt om den smootea jeg fik på Baresso sammen med Trine... den var altså godt nok god :D

3 kommentarer:

Trine sagde ...

Skønne tøs, jeg ville med glæde komme forbi med en smootea til dig :)

Trine sagde ...

Og lækre billeder af dit KM tøj :)

Litzy sagde ...

Åååh jamen det lyder da super dejligt... ellers må jeg jo komme ned efter den ;0)
Nu ved jeg jo hvordan man kommer til Nørreport st. :P

Og tak søde :)