onsdag den 7. juli 2010

From England with love

Blir simpelthen nødt til at vise jer den ring jeg fik af kæresten i England.
Jeg havde stået og savlet lidt over den i montren men synes ikke jeg havde pengene til den.

Jeg fik den så af ham senere på dagen, stående på stranden i øs sjask regnvejr med disse ord: "Ja altså du ville jo så gerne have den, og så ville jeg give dig den i fødselsdagsgave, men jeg kunne ikke vente. Jeg ville egentlig have lagt den under din hovedpude i aften, men så blev jeg altså lidt nervøs for om du mon ville misforstå og tro at jeg friede.."

Jeg kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet - hvor er han altså bare sød min dejlige kæreste.



Ringen er i sølv og med en Opal i og skulle ifølge designeren være den eneste af slagsen

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Har jeg sagt, at han er godt opdraget? Det er altså god stil det der :-)

Litzy sagde ...

Jeg passer også utroligt godt på ham kan du tro :)

Beam sagde ...

Sødt af ham! Fin ring også!

Litzy sagde ...

Tak :) Jeg sidder også og beundrer den hele tiden