onsdag den 21. juli 2010

Sommerregn, skub op is, pølsehorn og laks

Har lige sat en dej til hævning.

Det blir til en omgang grove pølsehorn med revne gulerødder i. Kæresten har købt chorizo pølser til at have i sine, sammen med noget chiliværk i stedet for ketchup.
Mine bliver bare almindelige med ketchup og kyllingepølser.

Imens de hæver sidder jeg og nyder en skub op is imens jeg kigger ud på regnen som kommer og går lidt som det passer den.

Til aften blev der lavet en let og lækker ret, som i hvert fald kommer en tur i opskriftbogen; Pasta med laks, grøn peber og cherrytomater vendt i pesto.




Jeg tog 4 laksestykker og skar i tern.
1 grøn peber skar jeg ligeledes i tern sammen med en bøtte cherrytomater (ca. 200g).
Alt kom jeg i et ildfast fad og vente med pesto... brugte nok omkring 1/4 glas. Men i hvert fald så det hele var godt smurt ind.

Ind i ovnen ved 180grader varmluft i 15min.

Blev serveret med pasta.

Super let og lækkert.

Ingen kommentarer: