lørdag den 27. november 2010

Christmas in Göteborg

Torsdag sidste uge tog jeg en fridag og drog sammen med min veninde afsted mod Göteborg.
Bussen gik her fra byen kl. 6.40 og ankom kl. 9.20 så det første vi gjorde var at finde os et sted hvor vi kunne få os en bid brød og en kop kaffe. Bare så man lige kunne vågne lidt og rigtig føle at det var fridag.

Derefter udnyttede jeg at centerets butikker ikke var åbnet endnu, til at tage lidt billeder af udsmykningen inden menneskemasserne dukkede op :)

Der var så hyggeligt.



Efter at have shoppet lidt blev det tid til lidt frokost og her valgte vi at få os en gang super lækker salat. Der hvor man kan købe det har de sushi på den ene side og salatbar på den anden, så man selv kan vælge.
Det er et super sted at spise og jeg plejer altid at vælge sushi, men denne gang faldt jeg for en gang italiensk salat med parmaskinke, ost, oliven og en masse andet lækkert.



Bagefter shoppede vi videre og sluttede aftenen af med en gang rigtig usund buffet inden vi tog toget hjemad igen. Vi var hjemme kl.22 efter en super skøn dag... og jeg har stadig ondt i lårene af alt den gående. Hehehe.

Shoppingmæssigt så var jeg jo afsted for at få klaret alle julegaverne. Hvilket jeg næsten også gjorde... problemet er bare at jeg næsten kom hjem med flere gaver til migselv end til nogen anden :P

Men jeg måtte godt - jeg skulle forkæles og trøstes. Var nemlig inde og få målt mit syn og fik beskeden at mit syn havde ændret sig fra -4.5o til -5.75 :0o
Jeg er stadig i shock over den besked.

Og derudover fik jeg pænt at vide at jeg når jeg bruger linser, også burde bruge læsebriller når jeg sidder foran computeren.
Læsebriller?
Hej - jeg er mormor og 80 år gammel..... piiiiv :0(

Så i kan nok se at jeg blev nødt til at købe en masse ting til migselv ... ik?

Ingen kommentarer: