tirsdag den 30. november 2010

Metal Madness

Den her farve fra ELF er bare SKØN.
Asfalt havde også været et perfekt navn til den.

Forestil dig en sommerdag, dejlig varm asfalt som er våd efter en let sommerbyge og nu glintrer den i solens skær...

Præcis sådan ser Metal Madness ud... synes jeg i hvert fald :)

Flot mørk grå, med sølv/guld/rød/grøn glimmer i. Meget diskret glimmer.

Jeg har taget et billede både med og uden blitz. Blitzen kunne lige med nød og næppe fange glimmeret.

3 lag, men to kunne sikkert også have gjort det. Det er kun fordi jeg var lidt for utålmodig og fik ødelagt mit andet lag :P

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Nice! Jeg har en lidt lysere sølv i et andet mærke, som ligner den meget. Desværre oplevede jeg for nylig, at det mærke, jeg har den sølvfarvede samt en mørkerød fra, ikke er særlig godt og skaller hurtigt, men jeg håber da, at den kan holde bare én dag, så jeg kan bruge den til en julefrokost i weekenden... :-)

Hov - og så kom jeg til at bestille en OPI neglelak i dag... *ser meget skyldbevidst ud*

Litzy sagde ...

Uuuuuh Piske - er du ved at blive en lille smule lakoman? :P

Piskeriset sagde ...

Ja, det er en gammel vane, der er vendt tilbage - dog ikke til gemalens begejstring, da han hader lugten af nylagt negelak :-D

Kathrin sagde ...

Den farve er fantastisk :D Og på vej hjem til mig pt faktisk :P