søndag den 2. januar 2011

Året der gak

Jeg tager fat i denne igen i år... for det er nu lidt sjovt at kunne gå tilbage og se hvad jeg svarede for et år siden :D

Beskriv 20010 med 3 ord:
Begyndelse, Nyskapende, Smukt

Hvilke rejser var du på i 2010?
Jeg var så heldig at være på hele to rejser i 2010.
Jeg var en uge i England (Cornwall) med svigermor, mine to svogre og kæresten.
Og så var jeg i Litauen (Klaipeda) med kæresten i efteråret.

Har du allerede nogen planer for rejser i 2011? Og hvis ja, hvilke?
Jamen for en gangs skyld har jeg faktisk rejseplaner. Jeg skal nemlig både til Egypten og Las Vegas her i det nye år. Om der kommer mere ved jeg ikke endnu, men et par gange til DK skal jeg jo... og ja det er jo lidt at rejse :)

Bedste bog du læste i 2010:
Der er ingen tvivl - Et glas mælk tak af Herbjørg Wassmo

Bedste film du så i 2010:
Helt sikkert Zombie Land... jeg griner stadig og krydser fingre for at de laver en to'er.

Bedste ting der skete i 2010?
At jeg fangede mig mit livs kærlighed <3

Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59?
Der sad jeg herhjemme sammen med ekskæresten og min gode veninde.


Hvad ser du frem til i 2011?
Jeg ser meget frem til at komme ud og rejse med veninden - vi får det bare så skægt. Og så ser jeg frem til endnu et år sammen med min fantastiske kæreste. Vi skal til DK her i Januar og der vil vi fejre vores 1års dag på Hotel i Kbh og det glæder jeg mig til og så skal vi både fejre min onkels fødselsdag, samt min nye nevøs barnedåb.
Det skal nok blive et godt år.

Hvad ser du IKKE frem til i 2011?
Jeg har faktisk ikke rigtig noget jeg ikke ser frem til - det skulle da lige være alle de regninger der vælter ind hver måned. De måtte nu godt blive væk :D


Har du planer om at få børn i 2010?
Nej desværre (og ja jeg mener desværre), kæresten er ikke klar endnu, så jeg må vente på ham :)

Ingen kommentarer: