søndag den 2. januar 2011

Julegaven fra kæresten

Jeg kommer til at hoppe lidt frem og tilbage mellem jul og nytår, men håber i bærer over med mig.

Jeg er nemlig helt vild efter at vise jer hvad jeg fik af kæresten i julegave... jeg fik nemlig hele 4 ting! Jeg er verdens heldigste pige :)

I Gina Tricot havde han købt den lækreste cardigan til mig. Jeg har kigget på den rigtig længe, så selvfølgelig skulle jeg da have den :D
Fra Bianco fik jeg en ny sort taske. Den er stor, rummelig, har masser af lommer og så er den bare smørblød. Jeg købte en til min mor i julegave og har været missundelig lige siden, så den skulle jeg da også have selv :D

Her viser jeg begge dele.... sig til hvis i vil have at jeg viser bedre billeder af tasken :)



Derudover så er man vel nørd og kommer sammen med en nørd, så jeg fik WoW Cataclysm og et nyt headset fra Creative. Headsettet er bare perfekt til mine spidse alfeører. Jeg har nemlig tit problemer med at få ondt i spidsen af mine ører fordi headset er runde og plejer at klemme mig på spidsen, men disse er aflange, har super lækker lyd og så er de super rare at have på.




Alt i alt må man sige at jeg har fået perfekte gaver fra kæresten. Selv fik han et nyt hårtrimmersæt fra Philips og en 24" widescreen LED skærm til sin computer. Han var også meget glad :D

Hvad fik du af kæresten?

2 kommentarer:

Line sagde ...

Lækre gaver. Du må da meget gerne vise et billede lidt tættere på af tasken.

Jeg fik daisy parfumen af min kæreste!

Litzy sagde ...

Han har god smag din kæreste :)
Jeg skal prøve om jeg kan tage nogle bedre billeder.