mandag den 17. januar 2011

K@ffka

Min onkel valgte at fejre sin fødselsdag på den lokale kafé, og i kan tro at vi fik en masse lækker mad og vin :)

Til forret valgte jeg escargot... uhmm jeg elsker snegle :D



Til hovedret fik jeg en super lækker steak med whiskeysauce og kartoffelbåde. Dertil fik jeg en tomatsalat. Tomatsalaten synes jeg dog var en anelse kedelig i smagen og synes godt de kunne have puttet noget balsamico på den.





Deserten bestod af 3 kugler sorbet. 1 kugle kokos, 1 kugle skovbær og 1 kugle mango. Kokos kan jeg slet ikke fordrage så den fik kæresten (jeg havde lidt håbet at det havde været citron) men de to andre var super lækre.



Det var en super hyggelig aften sammen med familien og jeg var mæt og glad da jeg kom tilbage på hotellet.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Ikke dårligt! (og jeg var også gået efter sneglene... de er så dejlig lette at indhente og smager godt :-D)

Litzy sagde ...

hehehe... jeg elsker også snegle - selvom de fleste jeg kender vrænger på næsen ad dem.