torsdag den 3. februar 2011

Freestyle Fried Rice

Sjovt som min blog altid forvandler sig til en madblog når jeg ikke rigtig oplever noget :P

Nå men aftensmaden i dag skulle være stegte ris, dog opdagede jeg for sent at den pose thai grøntsager jeg troede vi havde i fryseren, den havde vi ikke.

Men jeg fik steg nogle kyllingefiletter i strimler med bambusskud, ris og en rest salat jeg havde i køleskabet. Og så toppet med 123 bagefter.



Smagte virkelig lækkert og kan helt sikkert anbefales... selvom det ikke er helt autentisk. Men jeg fik da thumbs op af en kinesisk veninde på FB og det må da betyde noget :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

NØJ! Hvor ser de "rigtige" UD! Hvordan dælen får du gjort dem så "brune"?
I øvrigt! Fed blog du har.

Hilsen en smuglæser ;-)

Litzy sagde ...

Tusind tak :)

Jamen jeg anvender en blanding af soya, olie og fish sauce som jeg hælder ud over retten og steger med til sidst :)