lørdag den 30. april 2011

Markedsdag

I dag var det tid til det halvårlige marked i byen.

Som altid skulle jeg jo lige ned og lure om der var noget spændende - det var der :) Smuttede ind i vores lokale smykkebiks som altid smidder lidt lak på tilbud, og det havde hun heldigvis også i dag.
Så jeg kom hjem med 4 stk Depend til 15kr stykket.
Det ka vi li.



Derudover fik jeg også købt mig 13 par strømper. Holdt mig til ankelstrømper denne gang. Dem er jeg blevet meget glad for om sommeren. Så bliver sommerskoene ikke så beskidte som hvis jeg havde bare tæer.

Kæresten fik også handlet lidt. En ny tegnebog, 2 ærmeløse t-shirts og en lækker lærredstaske.

Senere skal vi op til en kollega for at grille. Det må jeg sige at jeg glæder mig rigtig meget til :)
Håber i får en rigtig hyggelig lørdag.

Ingen kommentarer: