mandag den 25. april 2011

Min mandag i mad

Synes jeg ville dele min "kæmpe store" aftenmenu med jer :D

Først startede vi med en avokado med citron, urtesalt og peber. Og med vi mener jeg mig. Kæresten kan nemlig ikke lide avokado men sjovt nok "glemmer" jeg det hver gang og bliver nødt til at spise hans også.... dumme glemsomme mig :P



Og så har jeg gået med pizza cravings hele dagen, men har hverken haft dej eller lyst til at stå og fumle med dej. Og da jeg havde nogle flutes som skulle spises kom jeg på den idé at lave dem om til pizza i stedet. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det... mums det smagte virkelig godt. Og tog ingen tid at lave.
Og til dem der har fulgt mine kvaler mht. hakket øfdyr, så er der på nogle af dem hakket øfdyr med div. krydderier. Det smagte virkelig godt.





Og lige nu slutter jeg aftenen af med et stort glas kold vand, vindruer og min Scarlett bog. Jeg er kommet til anden bog, så er snart færdig. Uuuh det er altså god læsning :)

2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Det ser nu meget lækkert ud :-)

Litzy sagde ...

Hov den kommentar har jeg først set nu... tak søde. Det var også meget lækkert :)