fredag den 3. juni 2011

Pause

I går fik i ingen opdatering og i dag bliver det heller ikke det ville. Jeg er nemlig taget til DK for at fejre svogers 18-års fødselsdag.

I går på selve dagen var vi en tur i biografen for at se X-Men - First Class. Den var fantastisk god. Meget bedre end de foregående hvis jeg skal være helt ærlig. Der blev både grint, jeg fik en lille klump i halsen og kæresten hånd blev forsøgt knust et par gange. Så jeg var tilfreds.



Bagefter var det hjem til svigermor hvor den stod på sushi og Tegn & Gæt. En super hyggelig aften.

I aften er der så familiefest hos svigermor så der står den igen på lækker mad og sikkert også et brædtspil eller to.

Håber i havde en god helligdag i går.
Jeg tjekker ind på et hotel i aften, så mon ikke der kommer en lille opdatering enten sent i aften eller i hvert fald i morgen, hvor den står på Fields tur, møde med en meget sød pige og hvad man nu ellers kan finde på af sjove sager på en lørdag :)

Hav en god fredag allesammen.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Ah, det lyder godt. Jeg håber, vi også når at se filmen i morgen - glæder mig :-)

Litzy sagde ...

Det kan du roligt glæde dig til :)