fredag den 26. august 2011

Ups and downs

Synes lige jeg vil undskylde for at min blog har været lidt upersonlig her på det seneste.
Jobmæssigt går det rent ad helvede til og fik igår at vide at pga manglende danskere ville jeg blive omplaceret. Noget jeg bestemt ikke har lyst til da det betyder at jeg skal flytte fra alle de kollegaer og venner jeg har samlet mig i de 4½ år jeg har siddet her.
Det er ikke langt væk jeg skal, men stadig i en anden ende af bygningen, så det kunne lige så godt føles som flere kilometer væk.

Så pga dette har jeg været meget vred og enormt ked af det. Brød sågar sammen på jobbet igår (hvilket jeg synes var en anelse pinligt).
I dag går det lidt bedre. Jeg er stadig ikke glad for situationen men har tænkt mig at give det en chance. Går det helt i skoven må jeg jo vælge at sige fra og så finde mig noget andet.

Nå men kæresten slæbte mig igår med til Uddevalla hvor jeg kunne få lov at gå shop-amok imens han havde lidt andet han skulle.
Og jeg købte næsten ikke noget!!! Så er den altså gal. Gik bare rundt, kiggede ikke rigtigt på noget og de ting jeg på forhånd var ude efter fandt jeg ikke.

Jeg var bla. i Gina Tricot, hvor jeg fik købt denne lækre trøje og en enkelt ring.



Var ude efter disse ting også, men dem havde de ikke så overvejer nu om jeg skal bestille det online. Hvad siger i? Ska jeg?



5 kommentarer:

Louise sagde ...

Regnbue-tee!!! <3 <3 <3

(Har tagget dig i en lille leg, hvis du har tid og lyst)

J'adore blog sagde ...

Flot tshirt på nederste billede :-)

Piskeriset sagde ...

Årh, det er trist *cyberkram*
Håber det bliver godt alligevel.

Regnbueblusen! Den er for fed!

Sacha sagde ...

Regnbue!!

For som Dorethy synger: "Somewhere over the rainbow"

Litzy sagde ...

Synes der er gode stemmer for regnbue tee - så den vil jeg da lige se om jeg kan bestille. Trænger også til en tee som kan gøre mig i godt humør igen :)