mandag den 7. november 2011

Duck duck duck duck....

Hjemkommet fra en dejlig weekend med kørsel på hele 3! broer. Fyn er nu en meget lækker lille ø og byen vi boede i "Strib" var lige så lækker. Desværre var der monster tåget og da mit gode kamera er udlånt til en kollega så havde jeg ikke mulighed for at tage billeder af hverken broer, byen eller huset vi boede i som er til salg til hele 7!!! milllioner kroner.
Om huset var priset værd synes jeg ikke, men hvad folk dog ikke vil betale for en smuk udsigt til lillebælt.

Her til aften har jeg gået i køkkenet og fløjtet julesange :) Rigtig dårligt billede taget med mobilen (kameraet er stadig udlånt) men selve smagen var bestemt ikke dårlig... uhmmmm! :D


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mmmm... Brune kartofler.. Elsker dem virkelig. :D

Litzy sagde ...

Også her... droppede at lave de hvide, de er alligevel for kedelige at spise :P
Egentlig skræmmende at da jeg var lille ku jeg slet ikke lide brunede kartofler. Jeg var et mærkeligt barn :P