torsdag den 15. december 2011

Så skal der drikkes...

Som Buzzador medlem får jeg jo engang imellem tilbuddet om at være med i nogle kampagner - og fornylig blev jeg meldt til at teste en ny danskvand fra Bonaqua med jordbær/rabarber smag. Og så var der er fint lille svedbånd med..... hmmm gad vide om de ved hvor doven jeg er og dette er ment som et lille hint!? :P




Glæder mig til at dele den ud blandt mine venner og kollegaer og høre deres synspunkt.

Har i Bonaqua i DK... og hvad synes i om danskvand med smag?


3 kommentarer:

Sacha sagde ...

De forskellige minerlvandsmærker havde vand med smag i sommers, som var andet end citrusklassikeren.

Hvis det er en med let kulsyre, så synes jeg det er et godt alternativ til sodavanden når man er ude, eller er den ædru chauffør (eller bare ikke drikker).

Piskeriset sagde ...

Jeg er ikke så god til andre varianter end citrus - synes hurtigt, at det bliver meget syntetisk.

Litzy sagde ...

Jeg også at det kommer lidt an på hvad mærke man drikker... tror bestemt der må være forskel