fredag den 10. februar 2012

Spørgerunde - opsamling

Meget for sent men her får i lige en opsamling på de spørgsmål i stillede.


Der var ikke så mange denne gang.... ville der evt. være grobund for at jeg laver det igen?





Jeg har set du har fået nyt job, Tillykke med det :-) Hvornår skal du begynde på det, og skal du flytte i den forbindelse?



Tusind tak :)

Jeg er skam startet det nye job - har været lidt langsom til at stable det her på benene desværre.

Min første dag på jobbet var 2. januar og da det er mere end 2timer fra hvor jeg boede så en ny lejlighed skal der til. Og det er et lidt større opgave end jeg havde regnet med. De hænger ikke på træerne i Göteborg så pt bor jeg i en venindes lejlighed, men da jeg arbejder til kl.1 nogle dage så kan jeg ikke komme hjem. Så nu søges der på livet.





Hvordan får i det til at passe med din kærestes job, hvis i skal flytte?



Jamen det har heldigvis løst sig. Han har nemlig fundet sig et job i Göteborg så vi kommer til at bo sammen igen. Ellers har vi kun set hinanden om onsdagen og i weekenderne. Puha det har været hårdt.





Hvad er du uddannet som, og hvad arbejder du med?



På mit eksamensbevis står der "Kontor assistent" og lidt af min uddannelse kommer da også til at blive brugt i mit nye arbejde.

Jeg sidder som Dispatcher for et stort computerfirma. Egentlig er jeg blæksprutte.

Hvis der går en server ned et sted i DK så er det mig der skal finde dele, teknikere og holde kunden opdateret.

Det er et spændende arbejde som jeg elsker - og selvom det til tider kan være meget hektisk og stressende så har vi det skide skægt på kontoret når der ikke er så meget at lave.

Jeg har på fornemmelsen at dette er et job jeg kommer til at trives i i mange år.





Jeg synes det er spændende at du bor i Sverige, hvornår og hvorfor flyttede du til Sverige, og har du tænkt dig at blive boede i Sverige i mange år endnu?



Åh jamen det var faktisk pga min tidligere kæreste.

Selv var jeg lige blevet fyret fra et job som havde kørt mig fuldstændig ned psykisk. Jeg var deprimeret, kronisk syg og livet så i det hele taget bare sort ud.

Så jeg besøgte min daværende kæreste på hans job i Sverige og da de fandt ud af at jeg var dansker, så spurgte de om jeg ikke ville have et arbejde hos dem..

... og ja, sådan endte jeg i Sverige.

Og jeg har aldrig fortrudt det. Det har været meget med op og nedture men jeg er blevet stærkere, gladere og så fandt jeg selfølgelig min nuværende kæreste der også.





Har du ikke lyst til at vise et billede af alle dine lakker? :) Vil rigtig gerne se din samling.



Jooo det kan jeg da.

Men det kan godt være at der går lidt tid.

Pt bor jeg ikke sammen med mine lakker - de står stadig i den gamle lejlighed :(

Og energimæssigt så bliver der nok først overskud til den helt store omgang blogging når jeg er faldet på plads med min egen lejlighed og forhåbentlig et sted hvor jeg ikke skal bruge 2 timer på transport hver dag.



4 kommentarer:

Anonym sagde ...

må vi ikke se et billede af din kæreste

Litzy sagde ...

Han vil desværre ikke vises frem :)

nonoriginalredhead sagde ...

Hvornår kommer din kæreste til den nye by? :)

Litzy sagde ...

Hov havde overset din kommentar :)

Han kommer lørdag aften og så bliver han denne gang :D <3