lørdag den 31. marts 2012

Ego-indlæg

Det må man godt ik? Altså være totalt egoist engang imellem?

Det er jeg i hvert fald nu. For ind imellem flytninger, mangel på internet og arbejde så blev jeg inviteret til et fotoshoot. De stod for make-up og fotografering. Jeg stod for hår og tøj. Og så kunne men selv vælge om man ville købe billederne bagefter.

Og selvfølgelig køber man da billederne. Så smuk kommer man da aldrig til at se ud i virkeligheden :P

Så indtil jeg får internet igen og kan komme tilbage til mine bloggingdage.... så kan i "nyde" et par billeder af lille mig.




8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Wauw, de er virkelig gode! *piftpiiiift* :-D

Jadore blog sagde ...

Hvor ser du fin ud :-)

Hvis du har lyst, skal du være velkommen til og deltage i min konkurrence på min blog: http://jadoreblog.dk/boozt-konkurrence

Litzy sagde ...

Hehe tak piske :)

Litzy sagde ...

Tak Jadore :)
Jeg kan da lige kigge et smut forbi i hvert fald

Sacha sagde ...

Virkelig gode billeder Litzy, som i virkelig virkelig gode billeder :)

Hazel sagde ...

Det er rigtigt fine billeder, kan godt forstå, at du er glad for dem - men mon ikke du alligevel kommer til at ligeså godt ud adskillige gange i fremtiden? :)

Sandra sagde ...

*piffft* Wauw, nogle flotte billeder!! :D

Litzy sagde ...

Iiiih tak piger, hvor er i altså bare søde og dejlige :)