torsdag den 2. august 2012

Glossybox Juli 2012

I går ankom min anden Glossybox og endnu engang var jeg svært tilfreds med indeholdet. Det tegner jo godt det her.
Indtil videre kan jeg se på diverse blogs at alle vist har fået det samme i denne omgang.





Månedens tema var "Summer Romance", en forkæl-dig-selv box fyldt med alverdens lækkerier som dækker top til tå.

Her er hvad jeg fik i min box.

1. SKINPLAN Vitamin C Booster
- En lille bøtte med 3gr pulver. Dette pulver skal efter sigende blandes med din almindelige dagcreme. Bare en lille smule ad gangen. Den skulle eftersigende være spækket med 98% C-vitamin og korrigere samt booste din hud.
Lyder lovende.... nu skal jeg bare lige anskaffe mig en dagcreme :P
Org. pris 545,-/3gr (Jeg fik fullsize produkt)



2. ALESSANDRO Heel Rescue Balm
- Se det er lige hvad jeg håbede der ville være med i denne måneds box. Da jeg læste at boxen ville indeholde produkter til hele kroppen så ønskede jeg at der skulle være noget til fødderne... og det var der heldigvis.
En fed og lækker creme til fusser som bl.a. skulle forebygge hård hud og give en langvarigt resultat. Glæder mig til at komme hjem i aften og forkæle mig selv med fodbad og fodcreme.
Org. pris 139,-/100ml. (Jeg fik 30ml til en værdi af ca. 41,-)



3. BRILLIANTSMILE Whitening + Toothpaste
- Tandpasta som bleger tænderne på en skånsom måde. Jeg er skeptisk men den smager da i hvert fald godt
J. Har børstet med den her til morgen og planlægger da også at vende tilbage med en anmeldelse senere... blir dog uden billeder for har ikke jordens pæneste tænder.
Har set mange reklamer for produktet men til prisen ville jeg aldrig have kastet mig ud i det, så er glad for at den var med i boksen.
Org. pris 149,-/65ml (Jeg fik fullsize produkt)



4. ANATOMICALS Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask
- Endnu et Anatomicals product – vi fik jo den lækre lipgloss i forrige måneds boks. Jeg elsker simpelthen navnene på deres produkter. Måske jeg skulle lave mig et lille hjemme-spa-ophold i aften med ansigtsmaske og fodforkælelse.
Den skulle gerne øge blodcirkulationen og gøre huden rent i dybden.
Org. pris 39,-/15ml (Igen et fullsize produkt)




5. ALESSANDRO Pro White Nail Polish
- En lak som skulle fjerne misfarvninger på neglene samt give dem et glansfyldt resultat. Jeg har lige fjernet lak på jobbet i dag, så glæder mig til at komme hjem og se om det nu også kan passe.
Org. pris 119,-/10ml (Der står desværre ingen ml mål på lakken så kan ikke se hvor meget den er på. Måske nogen kan komme med et gæt?)



Ingen kommentarer: