mandag den 7. januar 2013

En dejlig weekend

Sikke en god weekend jeg har haft.
Lørdag tog jeg nemlig til Jylland for at fejre min nieces 10-års fødselsdag, være sammen med de gamle og spise frokost med en veninde søndag.

Sikke meget man kan få lavet på 24 timer :)

Lørdag kl.9 tog jeg med færgen fra Göteborg. Allerede i ventesalen inden vi gik ombord kunne jeg se at båden ville blive fyldt op med børnefamilier.
Derfor gik jeg direkte hen til plusloungen og betalte de 177kr (danske) som det koster at sidde derinde.

Jeg var så heldig at være alene derinde så fik lov at få Discovery på fjernsynet. Det må man nemlig ellers ikke normalt hvis der er andre derinde.
Så der lå jeg i sofaen, så Discovery og gik engang imellem over for at tage en ny kop kaffe og smovse i morgenmadsbuffeten som jeg havde helt for mig selv :D




Aaaah sikke en afslappende tur.
Hjemturen var jeg ikke alene men faldt til gengæld i snak med et par håndværkere som bor og arbejder i Norge.
Så gik turen hjem også hurtig.

Har i haft en god weekend?

Ingen kommentarer: