lørdag den 2. marts 2013

Glossybox Februar 2013



Yay - Glossybox tid. Og tjek lige hvor fin en boks vi fik denne gang. Er den ikke flot? Det er jo lige før jeg kunne nøjes med den alene... men også kun næsten.

Normalt plejer der  at være et tema men i stedet var det i denne måned selve boksen som var i fokus men overskriften "The black box".
Og det må man sige passer meget godt.
Jeg elsker forresten det lyserøde fyld, så meget lettere at fotografere end det sorte.




Der er nogle ting i boksen jeg ikke ved om jeg får brugt men som stadig er interessante men der er dog en enkelt ting som både skuffer og iriterer mig.
Det får i mere om senere.

Her er hvad jeg fik:



1. MARIA NILA STOCKHOLM Swedish Therapy Oil
En hårolie af svensk mærke som indeholder havtorn og skulle beskytte og bevare hårfarven.
Måske nogle af jer bed mærke i at jeg for noget tid siden vandt shampoo og balsam af samme mærke? De er blevet fast produkter i badet og mit hår er blevet så meget mere glansfuldt.
Jeg glæder mig til at afprøve denne olie selvom jeg normalt ikke bruger det. Den dufter i hvert fald fantastisk.
Org. pris 199,- / 50ml ( Jeg fik 10ml til en værdi af ca. 40kr )




2. LUSH Dream Cream (Body Lotion)
En bodylotion med en blanding af havre, hvedemælk, rosevand, olivenolie og kakaosmør. Den dufter af lavendel hvilket gør at jeg ikke rigtig ved om det bliver en creme jeg får brugt - jeg har et meget anstrengt forhold til lavendel.
Den trænger dog hurtigt ind i huden og efterlader den ikke fedtet så den får en chance.
Org. pris 209,- / 240g ( Jeg fik 45g til en værdi af ca. 40kr )




3. MODELCO Lip Enhancer Illusion Lip Liner
En Lipliner i farven Nude.
Jeg har aldrig rigtig brugt lipliner før så ved ik rigtig om denne vil blive brugt, men nu må vi se. Jeg har testet den og den er fint pigmenteret og virker til at have en god hålbarhed.
Org. pris 195,- stk. ( Dette er et full size produkt )




4. BATISTE Dry Shampoo Original
Uh. Jeg har længe overvejet at teste tørshampoo men ik rigtig turdet for vidste ikke hvordan det ville se ud i mit hår.
Nu får jeg så muligheden for at teste. Så dropper hårvasken i aften og tester denne allerede i morgen :)
Org. pris 69,- / 200ml ( Jeg fik 50ml til en værdi af 17,25 kr )




5. MODELCO Cheek + Lip Tint Rosy Red
Det er så denne jeg er enormt skuffet over.
Til nytår kunne man nemlig købe en speciel limited edition nytårsboks og der var denne en af produkterne man fik.
Hvorfor lave en limited edition boks som koster ekstra penge, når alle alligevel får produkterne i den normale boks efterfølgende?
Altså fedt for dem der ikke betalte ekstra men så i det mindste sørge for at dem som købte nytårsboksen får noget andet så man ikke sidder med to af samme.
Jeg har ikke engang startet på min fra nytårsboksen da det er et meget pigmenteret produkt og hvor tit bruger man lige sådan noget?
Nå det var bare mine 2cents. Håber ikke at alle er lige skuffede som jeg.
Org. pris 155,- / 10ml. ( Dette er et full size produkt )



Derudover fulgte der Glossybox eget magasin med, et værdibevis til Zalando.se på 100kr og en kupon til Dream Cream som gør at hvis man handler et af deres produkter på nettet, så følger der en gave med.

Ingen kommentarer: