tirsdag den 19. marts 2013

Relaxing

Igår kom vi hjem fra ferie og hele dagen i dag er gået med at pakke ud og slappe af på sofaen med kattene.
De var meget glade for at se os igen kan jeg sige :)

Og så har jeg kastet mig over en tegneserie. Nemlig The Walking Dead som jeg bestilte hjem fra England inden vi tog afsted.
Den er lækker kan jeg sige... og stor, tyk og tung.

Jeg har masser af billeder at vise fra ferien, både af stedet vi boede men også af en lille smule shopping. Det blev dog overhovedet ikke til så meget shopping som planlagt.
Hvem skulle have troet at vi valgte den by i Tyskland som ikke havde en eneste butik man kunne handle makeup eller neglelak i. Jeg var DYBT skuffet kan jeg sige.

Heldigvis fandt jeg et par butikker i Polen som jeg kunne overfalde :P

Alt dette og meget mere kommer de næste par dage.
Håber i alle nyder vejret :)

Ingen kommentarer: